het bezoeken van nieuwe ruïnes

3 maart 2015 - Rome, Italië

Een hele goede morgen vanuit een slaapkamer van ons hotel dat net tekortschiet voor 5 sterren. Doordat de Wifi hier te ver uit ons bereik ligt hebben we gisteravond niets op de blog kunnen zetten. Daarom nog een kleine update van wat we gister hebben gedaan. Gistermiddag na aankomst hebben we de catacomben van San Sebastiano bekeken. Het was een gangenstelsel waarbij het gemiddeld aantal lijken vroeger erg hoog was maar daar was niet zo veel meer van te zien. Toen we ons bezoek hadden afgerond zijn we met onze bus naar het hotel gebracht. Daar hadden we even de tijd om bij te komen van de reis en ons op te frissen voor het diner en de avondwandeling. Na het eten hebben we een wandeling gemaakt naar de Spaanse trappen en de nieuwe ruïne gecreëerd door Feyenoord. De dag hebben we heerlijk afgesloten met een stukje Italiaanse cultuur (volgens Jesse) : een Gelato van echte Italianen. Ondertussen zijn we begonnen met onze wandeling naar het Colosseum. Het is nu nog mistig maar de weersvoorspellingen zijn goed. Zonnebril in de tas, t-shirt onder de jas en hopen op een mooie dag met een leuke klas!

Ciao bella et bella ( Anne en Jasmijn :) )

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Emile Terlouw:
    Klinkt super
  2. Yvonne Hak:
    3 maart 2015
    Leuk om jullie blog te lezen en heel veel plezier met elkaar!
  3. Arend Jan Gerrits:
    3 maart 2015
    Dit ziet er goed uit, is het weer inderdaad zo goed geworden als jullie hopen. Geniet ervan (en hard werken natuurlijk)
  4. Ria van den Bos:
    3 maart 2015
    Het ziet er weer goed uit. Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Heel veel plezier.
  5. Rudi Vermeulen:
    3 maart 2015
    Ben jalours, klinkt bijzonder goed allemaal. Heel vel plezier samen. Gr pa Jesse
  6. Dinie Aalten:
    3 maart 2015
    Klinkt goed allemaal. Leuk jullie weer te kunnen volgen. Veel plezier samen. Gr Henk en Dinie Aalten
  7. Rianne Hage:
    4 maart 2015
    Leuk om jullie op deze manier weer te kunnen volgen. Heel veel plezier, geniet van jullie Romereis.
  8. Familie Ruijsch:
    4 maart 2015