De kater

13 april 2014

Weer thuis. Een raar gevoel als ik voor mezelf spreek. Wat hebben wij een fantastische week achter de rug met hoogtepunt na hoogtepunt. De reis gister ging voorspoedig en om 10 voor half 4 's nachts kwamen we in het vertrouwde Veenendaal aan. Het is fijn om weer thuis te zijn maar de Grieken hebben ons in hun land een geweldige tijd gegeven. Ook als klas hebben we met elkaar een top week beleefd. De begeleiders wil ik ook nog even bedanken voor alles wat ze hebben gedaan. Deze ervaring was onvergetelijk voor ons en we kijken met z'n allen uit naar september wanneer de Grieken bij ons terug komen. Ik hoop dat u als bezoeker heeft genoten van al onze belevenissen en de foto's. Voor nu lijkt de reis verleden tijd maar de komende KCV lessen zal alles wat we hebben meegemaakt nog een keer herbeleefd worden!

1. Lars:
    13 april 2014
    Bedankt Anne en Jasmijn voor het schrijven van de blog. Zo kan ik de hele reis thuis weer eventjes herleven. Heb een geweldige week gehad met jullie allemaal en wil jullie daarvoor allemaal bedanken. Ook de begeleiders bedankt voor het begeleiden, dat is nou eenmaal jullie taak maar toch!
  2. Josette:
    16 april 2014
    Jullie bedankt! Het was een ontzettend fijne reis, mede doordat jullie als groep zo gezellig en positief zijn. En tja.. nu moeten we weer een beetje landen in Nederland. Maar dat mag best eventjes duren natuurlijk.