This is (almost) the end

12 april 2014

De allerlaatste dag is aangebroken in het prachtige Griekenland waar de zon nog steeds goed haar werk doet. Gisteravond was ge-wel-dig!
We hebben eerst met iedereen gegeten en toen was het tijd om traditioneel Grieks te dansen (voor zover dat er op leek bij ons). We hebben heel hard gelachen om de geweldige dans moves van iedereen inclusief de leraren en nadat we dachten dat we uit geswingd waren gingen we met alle leerlingen naar de volgende club. Hier ging het echt helemaal los. Om 1 uur was het feest toch echt tot een einde gekomen en moesten we weer richting ons bed. Vanochtend verzamelden we ons om 9 uur met alle Grieken en hun gezinnen bij de bus. Hier was de plek waar het afscheid moest worden genomen. Nadat er nog veel foto's waren gemaakt en iedereen zijn of haar gezin had bedankt was het tijd om ons plekje in de bus weer op te zoeken. Een echt afscheid noemen we het natuurlijk niet, want de Grieken komen nog naar ons toe en de meeste van ons hebben ook beloofd om nog een keer terug te komen hier. We hebben dan al wel afscheid genomen, maar we zijn nog niet op weg naar het vliegveld. Net hebben we de prachtige Diros grotten bezocht. Het was adembenemend mooi om per boot door deze grotten te varen. Nu gaan we richting een kustplaatsje waar we onze laatste pauze zullen houden. De sfeer is nog steeds zo goed als aan het begin van de week maar de wallen onder de ogen beginnen zich onderhand wel op te stapelen. Om 5 over 10 vanavond vertrekt ons vliegtuig en is het feest waar geen einde aan leek te komen toch echt bijna voorbij. Maar voor nu gaan we nog even genieten van de laatste indrukken die we opdoen van dit mooie land.

1. Familie Vermeulen:
    12 april 2014
    Wat een geweldig leuke en positieve sfeerimpressie. Geniet van de laatste uurtjes Griekenland. Rudi pa Jesse
  2. Else en Aart:
    12 april 2014
    Bedankt voor al jullie reisverhalen. Het is leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Nog een heel fijne dag en voor straks een goede reis.
  3. Elise van der Wulp:
    12 april 2014
    Bedankt voor alle leuke verhalen! Gelukkig komt er geen eind aan goede herinneringen. We zijn blij dat we jullie straks weer zien. Goede reis.
  4. Dinie Aalten:
    12 april 2014
    Bedankt voor de mooie verhalen van jullie reis. Wij hebben hier echt van genoten. Nog veel plezier vandaag en een goede reis terug.
  5. Rianne Hage:
    12 april 2014
    Bedankt voor jullie leuke, uitgebreide verhalen. Het was voor ons erg leuk om jullie reis op deze manier te kunnen volgen.
    Goede reis gewenst!
    Gr. Iek, Rianne en Jasper
  6. Ria van den Bos:
    12 april 2014
    Bedankt dat wij met deze leuke verhalen hebben kunnen meegenieten van jullie belevenissen. Nico en Ria