Kalamatastisch

11 april 2014

We hebben weer internet en ook genoeg te vertellen dus laat ik maar gelijk beginnen. Na weer een gigantisch ontbijt zijn we met de hele klas in de bus gestapt voor de aller laatste presentatie van onze geweldige week. Deze werd wederom georganiseerd door Coen en Wilco. De presentatie vond plaats in het antieke Messene waar nog een groot stadion staat wat nog helemaal intact is. Hier moest natuurlijk een wedstrijdje gehouden worden dus eerst stonden de jongens in de starthouding. Jochem kwam als winnaar uit de strijd (hij heeft trouwens ook deze leuke titel bedacht) en toen waren de begeleiders aan de beurt. Dit zag er nog redelijk soepel uit en allemaal hebben ze de finish gehaald, Erwin Verweij al eerste. We hebben weer veel interessante dingen gehoord maar stiekem kon niemand wachten om de bus weer in te stappen want op de planning stond een VRIJE middag aan het strand, in het kustplaatsje kalamata. Het was heerlijk om even te relaxen in de warmte van de zon en met uitzicht op de helder blauwe zee. Nu zitten we weer in de bus op weg terug naar Sparta. Daar wachten onze gastgezinnen ons op en waarschijnlijk staat er in de meeste huizen alweer een dampende maaltijd op tafel. Vanavond hebben we ook wat leuks voor de boeg, we gaan namelijk feesten! De Grieken zijn hier meesters in dus dat wordt ons laatste avondje helemaal los gaan. Het is nog niet afgelopen maar de week vliegt voorbij. Iedereen heeft het naar z'n zin en ik denk dat we nu al kunnen terug kijken op een onvergetelijke week met een top klas!

1. Elise van der Wulp:
    11 april 2014
    Maak er een mooi afscheidsfeest van! xx
  2. Dinie Aalten:
    11 april 2014
    Maar er een gezellige avond van. Allemaal heel veel plezier.
  3. Familie Vermeulen:
    12 april 2014
    Dag allemaal,

Veel plezier deze laatste dag....Goede reis straks naar Athene en een goede vlucht!!!

Tot in Veenendaal, groetjes,

Rudi, Karin, Nick en Indy