Een letterlijk hoogtepunt

6 april 2014

De eerste dag zit erop en wat is het nu al super! Ondanks dat afgelopen nacht niet heel lang was hebben we de intensieve dag van vandaag goed doorstaan. Vanochtend om 8 uur stonden we in de starthouding om naar de akropolis te gaan waar Lisanne en Nick als eerste hun presentatie hadden. Eenmaal op de top aangekomen hadden we het niet beter kunnen treffen: een heerlijk zonnetje en een geweldig uitzicht. Lisanne en Nick wisten ons veel informatie te vertellen over alle gebouwen die we konden bezichtigen. Nadat we het Akropolis museum bezocht hadden, kregen we een ruim uur de tijd om lekker ergens te lunchen. Sommigen gingen een terrasje op en anderen haalden wat bij de supermarkt. 's Middags gaven Martijn, Finn en Thijs hun presentatie over Romeins Athene. Voor we het wisten was het alweer avond en konden we met z'n allen genieten van een heerlijke pastistio.
Als afsluiter van de dag hebben we een wandeling door Athene gemaakt by night.
Tot slot hebben we Lotte net wakker gemaakt en gefeliciteerd want vandaag is haar verjaardag en dat moet natuurlijk groots gevierd worden in de komende 24 uur. Maar eerst weer een nachtje doorbrengen in ons hotelletje.

1. Emile Terlouw:
    7 april 2014
    Gefeliciteerd Lotte en veel plezier allemaal vandaag. Zo te lezen hebben jullie het heerlijk daar!
  2. Coen Kd:
    7 april 2014
    Leuk verhaal meiden, ga zo door!
  3. Hanna Kannegieter:
    7 april 2014
    Lotte, gefeliciteerd met je verjaardag!
    Een onvergetelijk mooie dag gewenst!
    Groetjes, Hanna Kannegieter
  4. Hennie Roks, oma:
    Hoi Jasmijn,
    Kun je dit berichtje lezen dan weet ik dat het goed is gegaan.
    Heel veel plezier met z n allen x
    Opa en oma x
  5. Ellen Leijten:
    Gefeliciteerd Lotte!
    Leuk om jullie belevenissen te lezen, ga zo door en veel plezier.
  6. Leonora:
    Hoi Willem,

Fijn dat jullie het naar de zin hebben.
    Veel plezier de komende dagen
    groetjes Leonora
  7. Oma finn:
    7 april 2014
    Wat heerlijk voor jullie dit mee te nogen maken griekenland heeft voor ons iets heel speciaals we zijn er veel geweest geniet ervan met zijn allen!
  8. Anoniempje2:
    Hoii :)
  9. Rianne Hage:
    Hallo allemaal,

Lotte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
    Geniet van jullie verblijf in Griekenland.

Groetjes,
    Fam. Hage
  10. Papa en mama:
    7 april 2014
    Lieve Lotte, heel hartelijk gefeliciteerd met je 15de verjaardag!!! Om deze in Griekenland te vieren, dat is top!
    Wat een prachtreis maken jullie. Voor iedereen veel sterkte met zijn of haar grote presentatie en geniet van de goede sfeer en het mooie weer! Veel groeten aan iedereen.

Mieke Kersten